Subject: Eskiis tutvustamiseks: Paide mnt 14, Paikuse alev, Pärnu maakond
From: Meelis Kreevan | Road-Expert OÜ <[email-masked]>
To: "Transpordiamet" <[email-masked]>
Date: Tue, 6 Aug 2024 07:40:51 +0300

Tere

Paide mnt 14 kinnistule tuleb uus hoonestus koos kahe eraldi parklaga.
Manusesse on lisatud MA-osa eskiisjoonis ja rõhutan, et projektlahendus
jääb vaid Paide mnt 14 piiresse. Teeveere tn ja riigitee rekonstrueerimist
antud projekt ette ei näe. Küll aga pannakse kinni olemasolev riigitee
äärne mahasõit ning juurdepääs projekteeritud parklasse hakkab olema vaid
läbi Teeveere tn.

Manusesse on lisatud ka Transpordiameti poolt väljastatud
projekteerimisnõuded, mis on väljastatud projekteerimistingimustega kaasa
pandud.

Palun tutvuda eskiislahendusega ja jääme ootama Teie peatset tagasisidet!

Parimate soovidega / Best wishes

Meelis Kreevan

Diplomeeritud teedeinsener, tase 7

+372 5665 0034

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

www.roadexpert.ee <http://www.roadexpert.ee/>